måndag, december 24, 2007

God Jul alla läsare!






Kära läsare! Jag önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Det var ett tag sen jag skrev till er nu. Det beror inte på att jag legat på latsidan. Tvärtom! Jag har varit fullt sysselsatt med att bygga min nya site som heter http://www.spelguider.se/ Väkomna in och kika på den. ( Hoppas att jag lyckades göra er riktigt nyfikna nu). Ho,ho,ho som tomten skulle ha sagt.


Skämt åsido, så är det här projektet mycket seriöst. ( Jag har byggt den på dinstudio.se ) så fick dom oxo lite reklam. Jag har verkligen lagt ner massor av timmar på denna site, och jag måste erkänna att jag är stolt över resultatet. Mycket stolt.


Det hela började med att våra tonåringar (som är riktiga spelnördar på WOW) World Of Warcraft väsnades ovanligt mycket när dom spelade på PC:n. Det brukar annars vara lugnt. Jag frågade vad som stod på, och fick då reda på att allt deras Guld var slut ( i spelet) och att dom nu var tvungna att börja samla igen. Detta tar vad jag förstått en evig tid. Den ene pojken sa då: Citat: "Jag skulle ge vad som helst för en enkel guide som visar hur man samlar mycket Guld på kort tid!" Aha, tänkte jag. Om han tänker så, så måste det finnas många andra spelare som tänker likadant. Så jag satte mig ner vid datorn, letade igenom databaser, och började bygga min nya site http://www.spelguider.se/ Nu är den klar för lansering, och ni mina trogna läsare får nu möjlighet att ta en förhands visning av sidan, innan jag laddar upp den på nätet. Den är riktigt häftig.


Ta det nu lugnt med julmaten så att ni mår bra även efter Jul. Ha det gott hälsar


alagers of Sweden med http://www.spelguider.se/

Inga kommentarer: