söndag, januari 14, 2007

Videopresentationer sveper över Internet som en tromb


Den nya trenden på internet för att marknadsföra webbsiter är videopresentationer. Alla pratar om det, och fler och fler siter säljer detta medie.
Jag har på bara några dygn blivit spamad med hundratals mail från olika Affiliates som vill att jag skall haka på trenden.
Jag har ägnat hela helgen åt marknads-undersökning av detta nya fenomen, och jag kan bara konstatera att vill man vara med på tåget, så är det bara att hoppa på. NU. Inte snart, utan NU.
Eftersom detta är relativt nytt fortfarande, så har alla fortfarande lika stor chans. Men en sak är säker. De som tvekar nu, kommer att hamna på efterkälken.... ganska snabbt.
Amerikanarna är på hugget, och tycka vad man vill om dem... de tvekar aldrig.
Och inte jag iheller. Jag har lärt mig att inte tveka, när "trendvindarna" blåser så starka som nu. Jag har pratat med mina partners i USA, och en av dem ( Jason James) garanterar att detta har kommit för att stanna. Hoppa på tåget NU, eller bli frånkörd. Det var rådet jag fick.
Och när dom är så bestämda, ( affiliaterna i USA) då är det bara action som gäller.
Därför ägnade jag natten mellan Lördag och Söndag till att skapa en ny site, med Audio-Video.

Några kanske undrar varför jag är så envis med att tala om de Amerikanska siterna. Jo, det är av den enkla anledningen att det är där det går att tjäna pengar på IMB. ( Internet Marketing Business). Tyvärr är vår Svenska marknad inte att jämföra med den utländska. Ingen skulle vara gladare än jag om det fanns tillräckligt med Affiliate-program och JV partners här hemma för att leva på IMB. Det skulle vara betydligt enklare då. Jag tänker framförallt på språket. Det har tagit mig ett par år att förstå det Amerikanska "dataspråket".
Men, det har varit värt all möda. Det är därför jag stannar kvar där.
Jag söker även JV partners i Sverige, men det går trögt. Om du som läser detta är intresserad av JV, så maila mig gärna. spel_guider@yahoo.com Skriv "JV partner Sverige", så att det inte hamnar i Spam. Framför allt söker jag JV med något geni på servrar. Produkter och kontakter håller jag med. Nu fick jag in lite smyg-reklam här. Men det är det hela grejen går ut på. Att skapa kontakter, så kallad WIN-WIN. Jag tillför dig något och du tillför mig något av värde för båda. Tyvärr är vi Svenskar lite dåliga på det, eller hur? Men som jag sa tidigare, vi är här av ett syfte, att tjäna pengar. Jag förmodar att det är därför DU är inne på detta forumet och läser nu. Du vill se om Du kan snappa upp något DU kan ha nytta av. Eller?
Jag hoppas och tror att det är så. Jag vill att mina Artiklar skall vara givande för dom som läser dem. Vi skall vara nyfikna, hungriga, ta för oss. Annars gör någon annan det. Tjänar de pengar som DU kunde ha tjänat på IMB.
Klicka på bannern (bilden) här nedanför. Vill DU ha videopresentationer på dina siter/bloggar, så börja här.

Too your success
alagers of Sweden

Copyright © spelguider.se


Inga kommentarer: