onsdag, december 26, 2007

Tycker Du om att skriva och att synas?

Hej, och god fortsättning på Julen!

Jag vet att det finns många människor som liksom jag, älskar att skriva. Vissa skriver av sig som ren terapi för att det känns bra i själen efteråt. Andra skriver för att de vill bli författare. Några skriver för att deras stora dröm är att en dag bli upptäckta och berömda. Tänk att tjäna en massa pengar på sin talang. Oavsett vad målet och drömmarna är för vårt skrivande, så är jag övertygad om att det finns många stora begåvningar där ute i vårt avlånga land. Vissa vill bara skriva för sig själv, i form av dagbok som inte är till för andras insyn, men det finns de som gärna skulle vilja visa sina texter för allmänheten. Om Du som läser detta tillhör den senare kategorin av "författare" så kan Du gå in på länken jag lagt in här nedanför, och få dina artiklar publicerade helt gratis. På detta forum kan vem som helst läsa vad Du skrivit, och även sätta betyg på dig som författare. Vill Du synas så har Du din chans här. Jag skriver själv många Artiklar som jag publicerar här. Klicka här

alagers of Sweden http://www.spelguider.se/

Inga kommentarer: